SET CD PERUBATAN ISLAM AL-ROGYAH AL-SYARE'YAH ©

Labels:

CD 1
Muqaddimah Terapi.
CD ini mengandungi (bacaan) ayat-ayat Al-Quran yang mengesan 3 jenis penyakit iaitu Gangguan Jin, Sihir dan Saka. Sesuai dipasang bertujuan untuk 'scan' samada anda terkena salah satu di antara 3 penyakit lazim tersebut.

CD 2
Penawar & Perisai daripada Gangguan Jin.
CD ini mengandungi (bacaan) ayat-ayat Al-Quran yang dibaca mengikut kaedah perubatan Islam. Anda digalakkan mendengar CD ini untuk merawat dan menjauhi diri, keluarga dan rumahtangga daripada Gangguan Jin dan penyakit-panyakit yang datang berpunca daripadanya.
CD 3
Penawar & Perisai daripada Sihir.
CD ini mengandungi (bacaan) ayat-ayat Al-Quran yang dibaca mengikut kaedah perubatan Islam. Anda digalakkan mendengar CD ini untuk merawat dan menjauhi diri, keluarga dan rumahtangga daripada Sihir dan penyakit-panyakit yang datang berpunca daripadanya.

CD 4
Penawar & Perisai daripada Saka.
CD ini mengandungi (bacaan) ayat-ayat Al-Quran yang dibaca mengikut kaedah perubatan Islam. Anda digalakkan mendengar CD ini untuk merawat dan menjauhi diri, keluarga dan rumahtangga daripada Saka dan penyakit-panyakit yang datang berpunca daripadanya.

Info CD : 
CD ini hanya mengandungi bacaan ayat-ayat Al-Rogyah Al-Syare'yah yang terkandung di dalam Al-Quran dan dibaca oleh Pakar Perubatan Islam , Syeikh Faris Abad dari Yaman (bacaan mengikut teknik perubatan Islam).

 Panjang setiap CD lebih kurang 1 jam.

 CD ini adalah Audio CD bukannya Video CD.

 Boleh dipasang di komputer,radio dan sebagainya.

 Pantang :
Elakkan dari mendengar di dalam kereta yang bergerak kerana bimbang akan terjadi sesuatu yang tidak diingini. (kes sebegini pernah terjadi kepada salah seorang pengguna CD ini). Dilarang copy atau duplicate CD ini.

Cara guna :

 Pasang CD ini bermula dengan CD Muqaddimah terapi bagi mereka yang ingin 'scan' atau memastikan terdapat gangguan atau tidak. Seterusnya dengarlah satu persatu CD yang berikutnya. Bagi yang sudah mengenalpasti jenis penyakit yang dihadapi; contohnya sihir, maka teruslah mendengar CD Sihir (CD nombor 3) sehinggalah berasa pulih dari penyakit tersebut (InsyaAllah.)

 Bagi pesakit, kami sarankan dengar sekurang-kurangnya dengar satu jam pagi dan satu jam petang. Boleh pasang sewaktu hendak tidur sehinggalah pagi.

 Bagi pendengar di rumah, anda boleh memilih untuk mendengar secara peribadi menggunakan EarPhone atau boleh pasang CD ini di radio untuk didengari seisi rumah.

 Bagi yang ingin pasang di kedai atau premis perniagaan, kami sarankan pasang secara berterusan sewaktu operasi perniagaan sehinggalah pada waktu malam. Volume pula terpulang pada keselesaaan samada ingin volume tinggi atau perlahan.

SET CD PERUBATAN ISLAM AL-ROGYAH AL-SYARE'YAH ©SocialTwist Tell-a-Friend

0 comments:

Post a Comment

Info : Klik image untuk melihat produk dengan lebih jelas, untuk melihat info atau keterangan mengenai produk sila klik more
Perawat Islam (Sahabat Gua). Powered by Blogger.


Pengumuman

Kepada Mereka yang berminat untuk mengiklankan barang atau produk sila email ke sahabatgua@gmail.com Saya hanya menerima produk yang berasaskan perubatan islam dan juga kebaikan kesihatan untuk kegunaan harian terutama bagi pesakit. Sekian

My Blog List

Followers

Total Pageviews

Hubungi

Name *
Email *
Subject *
Message *
Image Verification
captcha
Please enter the text from the image: [Refresh Image] [What's This?]

Kegunaan Admin